Coaching w szkole – techniki coachingowe w pracy z uczniem

Techniki coachingowe w pracy z uczniem

1. Coaching a tradycyjne szkolenie dotyczące wspomagania rozwoju –
różnice w efektywności;
2. Dostarczenie wiedzy o stosowanych w edukacji modelach coachingu;
3. Podstawowe kompetencje psychospołeczne stosowane w coachingu-
wykorzystanie technik dwustronnej komunikacji w rozmowie
coachingowej;
4. Analiza możliwych zastosowań coachingu w szkole;
5. Umiejętność posługiwania się wybranymi technikami coachingowymi w
stawianiu i realizowaniu celów rozwojowych dyrekcji szkoły i kadry
nauczycieli; 
6. Umiejętność zastosowanie nowoczesnego narzędzia wsparcia
rozwojowego w relacji nauczyciel – uczeń;
7. Zaprezentowanie i zastosowanie w trakcie szkolenia wybranego modelu
coachingu w realizowaniu konkretnych celów rozwojowych nauczycieli;
8. Autodiagnoza potrzeb rozwojowych uczestników szkolenia

 

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.